|
| Dota Gaming |
| Ghiduri Iteme Eroi |
|
| Dota 6.68 Sistem Gold Nou | Dota 6.68 Sistem de Gold Nou!
Conform spuselor lui IceFrog , in dota 6.68 , sistemul de gold va fi
schimbat. In ce sens va fi schimbat ? Cum nimeni nu s-ar fi asteptat
goldul este acum impartit in 2 categorii !! Mai jos aveti mai multe informatii
Este vorba despre un nou sistem de produs gold care va fi implementat in
noua harta Dota 6.68. Goldul este acum impartit in 2 categorii ,
"Reliable Gold" si "Unreliable gold"
Ce este Reliable Gold - Orice gold primit prin kiluri de eroi , sau prin
"aoe kiluri de eroi" (aoe - area of effect - romana = arie de efect ,
pe scurt toti eroii care mor/ii omori in jurul ariei eroului tau) ,
acesta este Reliable gold
Ce este Unreliable Gold - Orice gold primit prin creepi,neutrali etc se
numeste Unreliable Gold.
Care este scopul creearii a 2 tipuri de gold ?
IceFrog anunta ca atunci cand mori , goldul care il pierzi este luat din
cantitatea de Unreliable Gold , fara a se lua gold din Reliable Gold
Atunci cand cumperi un item , se ia gold prima data din cantitatea de
Unreliable gold , iar dupa aceea se ia gold din cantitatea de Reliable
Gold.
Pe scurt , Reliable Gold nu poate fi pierdut decat prin cumpararea
itemelor. Cand mori pierzi Gold doar din cantitatea de gold Unreliable
care se obtine prin creepi.
Exemplu:
Unreliable gold - 190
Reliable gold - 300
Cand mori sa zicem ca pierzi 250 gold , in cazul acesta , goldul va fi:
Unreliable gold - 0
Reliable gold - 300
Observam ca Reliable gold nu pierde din cantitate chiar daca lipsesc 60
gold care trebuia sa fie pierduti cand mori.
La fel este si in cazul in care cumparam iteme , se comsuma prima data
cantitatea de Unreliable gold , doar ca in cazul acesta , dupa ce se
consuma Unreliable goldul , se va lua restul din cantitatea de Reliable
Gold.
Majoritatea fanilor si jucatorilor de dota au protestat si si-au aratat total neplacerile fata de noul sistem de gold, ramane doar de vazut deciziile finale ale lui IceFrog pentru harta Dota 6.68
|
| Concursuri de Dota |
| |
| |
|